پورت جدید AOL

خبر فوری

با سلام خدمت همه ی دوستان گرامی.به تازگی مشاهده شده در برخی مواقع پورت 11535 نرم افزار AOL دچار اشکال شده و گاهاً با کندی سرعت یا خطا در باز کردن صفحات مواجه می شود. لذا برای رفع این مشکل دوستان می توانند با همان مشخصات و دستورالعمل ها از پورت جدید 11536 استفاده نمایند.

کامیاب باشید

این نوشته در ترفند, علمی ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

7 پاسخ برای پورت جدید AOL

  1. ارمان :گفت

    سلام با تشکر از معرفی این برنامه من این نرم افزار را دانلود کردم و ایمیل گرفتم و پسورد و مراحلش اما تنها یه شب کار کرد از شب بعد هر کاری میکنم جواب میده پسوردتت اشتباهه و برای درخواست پسورد جدید هم اطلاعات زمان نام نویسی را میخواهد که دقیقن نمیدونم چه چیزی را یاداشت کردم و نمیدونم چطوری باهاش کار کنم….

    در این میان سعی کردم با ایمیل دیگری این کار را بکنم و با کمال تعجب بعد از ساختن و به محض شروع یا اصلن کار نکرد یا پیام میده پسورد اشتباهه و عجیبه؟ ایا ایمیلی در این زمینه هست برای مکاتبه و ایا برای هر ایمیل ساختنی باید دوباره برنامه و نرم افزار را مجدد دانلود کرد؟! ممنون میشم اگه جوابم را بدی

    • دوست من برای هر ایمیل نیازی به نصب دوباره ی نرم افزار نیست.کارکرد این نرم افزار تقریباً مثل یاهو مسنجره،همونطور که در اون نرم افزار می تونی با چند تا اکانت وصل شی تو این هم می شه.یه ایمیل دیگه با دقت بساز و از برنامه استفاده کن.فقط دقت کن که یوزر نیم و پسورد رو save کنی تا یادت نره.

  2. ارمان :گفت

    امکان داره ایمیلتون را بدید یا با ایمیل من تماس بگیرید من فکر میکنم برنامه دچار مشکله

  3. tara :گفت

    سلام! من جدیدا ای او ال 9.6 رو دانلود و نصب کردم، اما باز هم با صفحه ی فی لتر مواجه می شم..نمی دونم چرا؟

    • من AOL 9.5 رو به 9.6 آپدیت کردم و هیچ مشکلی هم ندارم.مراحل رو چک کنید ببینید مشکلی در طی مراحل ندارین چون من شخصاً از همین ف.ی.ل.ت.ر شکن استفاده می کنم و هیچ مشکلی هم نداره.

  4. amin :گفت

    salam
    va batashakor az zahmatat
    man too 3 mahale mokhtalef ba aol kar kardam ba modemhaie mokhtalef va albate az 3 sherkate mokhtalef faghat too khoone ke modemam sisco vaghty ba aol vasl misham cheraghe internet khamoosh mishe va bayad restart konam ta shansi yekbar vasl beshe va moghe ghat kardanesham hamintore mitoonid rahnamaeim konid ke momkene eib az koja bashe va agar setting bayad too modem anjam bedam chejoori bayad bashe
    ba tashakor
    amin

پاسخی بگذارید

