آموزش راه اندازی VPN رایگان

با توجه به نیاز روزافزون عبور از ف.ی.ل.ت.ر.ی.ن.گ و برای کمک به دوستان، بخشی را برای آموزش دریافت و راه اندازی VPN رایگان در وبلاگم قرار دادم.

ابتدا لازم است مزیتهای استفاده از VPN را معرفی کنم:

  • تبادل مالی و سازگار با تمام سایتهای تجارت الکترونیک مانند »   E-Gold , Paypal , …
  • سازگار با تمامی سایتهای ارتباط جمعی مانند » Orkut ,Gazzag
  • بدون محدودیت در سرعت ، زمان و پهنای باند …
  • تغییر هویت شما از ایرانی به آمریکایی،فرانسوی و یا ایتالیایی IP Daynamic
  • امنیت بالا برای انجام معاملات آنلاین
  • بدون هیچ گونه هزینه اضافی در قبض تلفن
  • جلوگیری از شنود و پیگیری اطلاعات محرمانه شما
  • بروز رسانی ویدنوز ، آنتی ویروس مانند » MacAfee , …
  • دسترسی به سایتهای اینترنتی فیلتر شده بدون محدودیت
  • سازگار با تمام ارتباطات و اتصالات اینترنتی
  • مبارزه با تحریماتی که توسط سايت هاي خارجي برای کاربران ایرانی در اینترنت اعمال شده …

برای دریافت شناسه ی VPN رایگان می توانید از لینکی که در بخش معرفی دیگر سایتها آمده استفاده کنید اما بهتر است قبل از انجام این کار، آموزشی را که به صورت اختصاصی توسط هیچستان برایتان آماده شده است را بخوانید.این آموزش در قالب یک فایل PDF مصور با حجمی برابر 1.5 مگابایت تهیه شده است و در آن تمامی مراحل دریافت و راه اندازی VPN به همراه عکس توضیح داده شده است.

آموزش دریافت و راه اندازی VPN رایگان (انحصاری هیچستان)

به خاطر این که این روزها عمدتاً از ویندوزهای ویستا و 7 استفاده می شود ما آموزش را برای این دو ویندوز تهیه کردیم.اگرچه عکسها در محیط ویندوز 7 گرفته شده اند اما شباهت مراحل با ویندوز ویستا تقریباً 100 درصد است.لازم به ذکر است که وبسایت ارائه دهنده ی VPN رایگان در ایران ف.ی.ل.ت.ر می باشد و برای دسترسی به آن نیازمند نرم افزار های ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن هستید.برای دسترسی به این سایت می توانید نرم افزار U9.9.7 را  از اینجا دانلود کنید.(لینک مستقیم نیست)

ضمناً برای این که این مطلب اولویت دارد و باید همیشه در دسترس باشد،آن را به عنوان یکی از صفحات این وبلاگ اضافه کردم.

پیروز و کامیاب باشید

آرش اندیشه

هیچستان

این نوشته در ترفند, علمی ارسال شده و با , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

7 پاسخ برای آموزش راه اندازی VPN رایگان

  1. amin :گفت

    salam
    man iran nistam mitoonam in marahele sakhto az Uk anjam bedam bad ke miam iran dashte basham ya IP ke sabt mishe moheme
    ba tashakor

    • فرقی نباید داشته باشه اما من تا حالا امتحان نکردم.امتحانش به هیچ وجه ضرری نداره که هیچ،خیلی خیلی هم سود داره.لطفاً اگه موفق شدین به سایر دوستانتون هم اطلاع بدین.

  2. iman :گفت

    با سلام و خسته نباشيد ببخشيد من همه این کارهايی رو که شما گفتيد رو انجام دادم اما ميدونيد به خواطر اینکه مدم من جوری هستش که خود به خود کانکت ميشه و نيازی به کانکت دستی در محيط ويندوز نداره من نميتونم از این اکانت استفاده کنم ممنون اگه راهنمايی کامل کنيد همراه با عکس اگه هم به ایميلم بفرستيد که ممنون ميشم شما در ويندوز 7 نشون داديد من ويندوز ایکس پی سرويس پک 2 دارم ممنون از شما اگه سريعتر جواب بديد با تشکر

    • با عرض پوزش بابت دیرکرد در پاسخگویی
      دوست گرامی چون خودم ویندوز XP ندارم نمی تونم با عکس براتون بذارم.اگه تو گوگل سرچ کنید دوستان دیگه زحمت کشیدن و آموزش راه اندازی وی پی ان در محیط XP رو هم گذاشتن که می تونین استفاده کنین.در مورد مودم،مودم من هم همینطوریه که فرمودین و به اصطلاح Auto Connect هست.ساخت VPN ربطی به این موضوع نداره،فقط لازمه به هر طریقی شما به اینترنت وصل باشد،بعدش به VPN خودتون وصل شین.
      امیدوارم موفق باشید.

  3. iman :گفت

    با سلام و خسته نباشيد ببخشيد من مودمم جوری هستش که خود به خود کانکت ميشه نه از ويندوز چجوری ميتونم از این اکانت وی پی ان استفاده کنم ممنون اگه راهنمايی کنيد اخه من این کارهايی رو که شما گفتيد انجام دادم و تونستم اکانت بگيرم اما ميدونيد با این دليل نتونستم از این اکانت استفاده کنم اگه لطف کنيد و این روش رو هم در ويندوز ایکس پی توضيح بديد به صورت عکس ممنون ميشم با تشکر از شما

  4. iman :گفت

    با سلام راستی يه مشکل ديگه هم هستش اون هم اینکه وقتی ميخوام کانکت بشم مينويسه که پسورد يا يوزر نيم اشتباه هستش در صورتی که در سايتی که گزاشتيد ميزنه نام کاربری من فعال هستش اینو بايد چی کار کرد اگه تمام سؤالاتم رو به صورت کامل جواب بديد ممنون ميشم با تشکر

    • بعضی اوقات این مشکل پیش میاد،به اصطلاح خودمونی انقدر Redial کن تا از رو بره.مشکلی وجود نداره فقط یه کم سرویس دهنده بعضی اوقات قاطی می کنه.

پاسخی بگذارید

