درباره ی این وبلاگ

وبلاگ هیچستان در مرداد ماه سال 1389 خورشیدی با هدف تولید محتوا در شاخه های فرهنگی،اجتماعی،تحلیل،ترفند و … کار خود را شروع کرد.بیش از هر چیز بر آنیم تا چرخه ی مصرف گرایی را متوقف کرده و به جای گذاشتن لینک های مخاطب پسند که حاصل زحمات ما نیست،به تولید محتوا بپردازیم هر چند با بینندگان کمتر.

اعتقاد داریم که جذب مخاطب حداکثری،هر چند هدفی شایسته ی تقدیر است اما قیمت آن دزدی اینترنتی و کامروایی از زحمات دیگران نیست و خود را متعهد می دانیم تا در صورت استفاده از مطالب سایر دوستان وبلاگ نویس و سایر سایتها،منبع آن را نیز ارائه دهیم.

خط مشی کلی وبلاگ آگاه سازی در سطح شبکه در مورد اتفاقات روز و نیز معرفی ارزش آثار گذشتگان برای نسل امروز است چرا که تاریخ را چراغ راه آینده می دانیم و معتقدیم همه نگون بختی های امروزمان از فراموشی تاریخ است.

در این سایت اطلاع رسانی راه های عبور از ف.ی.ل.ت.ر.ی.ن.گ و دسترسی به دنیای آزاد نیز در دستور کار قرار دارد و به علت اهمیت آن،در اولین فعالیت خود صفحه ی آموزش دریافت VPN رایگان را راه اندازی کردیم.

باشد که با همیاری شما عزیزان و با بهره مندی هر چه بیشتر از نظراتتان روز به روز بر کیفیت این سایت بیفزاییم و اگرچه افزایش کمی مطالب را مد نظر قرار داده ایم،کیفیت را بر آن اولویت بخشیدیم.

در نهایت می دانیم که این هیچستان در دنیای پر رنگ و لعاب رسانه ای،خردتر از آن است که حرکت آفرین باشد اما به این گفته ی کنفسیوس ایمان داریم که می گوید:

«به جای آن که بر تاریکی لعنت فرستی،خود شمعی روشن کن.»

آرش اندیشه

هیچستان

3 پاسخ برای درباره ی این وبلاگ

  1. mehdi :گفت

    سلام هر چی میخوام فایل pdf اموزش رو دانلود کنم وسطش قطع میشه .من تو اون سرویس وی پی ان با موفقیت ثبت نام کردم.ولی نمیدونم باید چیکار کنم .لطفا راهنمایی.

    • دوست من تست شد مشکلی وجود نداره.اگه براتون ممکنه مجدداً بدون ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن اقدام به دانلود کنید.
      با تشکر

  2. یک :گفت

    سلام نمی دونم کی هستی چون نمی خوای کسی بدونه ولی اگر دنبال استدلالی تا به یک نتیجه منطقی برسی توصیه میکنم استدلالت رو قوی کن چون استدلال قوی آدم رو به یک منطق قوی میرسونه و یک منطق قوی زمینه یک اعتقاد قویه و یک اعتقاد قوی آدم رو به یک عمل ارزشمند میرسونه حالا اینکه تو کجای این چرخه ای من نمی دونم اما می دونم دنبالشم نیستی اگر بودی تشخیصم این میشد که یه جایی تو این چرخه جا داری چون خاصیت ذهن جوون اینه که از پی گرفتن یه مسیر خسته نمیشه و تازه اگر منعش کنن حرصش بیشترم میشه حالا یا تو جوون نیستی یا یه دنده ای یا تا حالا با مثل منی طرف نشدی به هر حال دگراندیشی شما برام جالب اومد . بحث کنید بحث میکنیم استدلال کنید استدلال میاریم اما نظر خودتو بگو از طرف مردم حرف نزن مردم کار خودشونو بکنن من و تو کار خودمونو !!!

بیان دیدگاه